tisdag 28 januari 2014

Dygn 40

Idag blir det mest bara en massa bilder. 
Nya leksaker har kommit i hagen en piphöna som de tycker är kul och inte blir de rädda eller nåt när den piper. Sen en liten petflaska med makaroner där fick ni tips på en bra valpleksak.
Kullen är glada i att bära precis som sina föräldrar.
Vad ska jag skriva mer än att de är så underbart härligt ljuvliga!

Stella provar pallen.

Ser ni vad jag kan?
o jag vågar hoppa ner. Så det så!

en ny trasknut har också landat hos valparna.
Ferdinand och Belle hjälps åt.


pillutta dig.
Det blir ju mest huvudbilder så tänkte att ni får se några kroppar också

Basil tar sig an hönan.

Är jag söt eller är jag?
Ferdinand!


Stella

Fler som provar pallen.
Bianca är lite elegantare när hon går ner.


Stella undersöker petflaskan

 Söta Belle
o Bianca


Basil

Stella

Lufsen ger Bianca på nöten med hjälp av Ferdinand

 Stygg storebror
Visst ser hon lite ledsen ut men var inte oroliga hon ger igen.

 Lufsen visar att han är duktig och kissar på tidningen.
Detta är vid läggdags. Jag får smyga mig fram med kameran och zooma för när de ser mig så kommer de rusande.
Lufsen lagt sig för natten

Belle har redan slocknat

 Älskar de alla så otroligt mycket!


2 kommentarer:

  1. Härliga foton du bjuder på och SÅ söta hundar jag Dör haha :) hoppas att du haft en bra start på det nya året.

    Om du gillar doftljus har jag idag på bloggen en härlig butik som Ingen får missa :)

    Ha en skön vinterdag

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på underbart söta valpar! <3
    Kram Pernilla

    SvaraRadera