onsdag 8 januari 2014

Dygn 20

Idag hade Uffe och jag gjort ett litet fotoreportage när valparna avmaskades.
Uffe gick igång med kameran och tog massor av kort.
Sen blev det en liten film också.
MEN
minneskortet blev fullt har ju ny kamera och har inte klurat ut hur jag raderar när jag lägger in bilderna.
Det där med instruktionsböcker tycker jag är så vansinnigt överskattat och tråkigt;)
Sätter mig och pillar och donar lyckas med att radera alla bilder på minneskortet innan de var överförda.
SUCK!!
Därför kan jag skryta med otroligt fina bilder i världsklass.
Synd bara att jag raderade de=)
Men det viktiga är att alla är avmaskade helt utan protester.
De tyckte upptäcksfärden på golvet utanför var jättespännande.
Thea la sig och diade dem och snart sov de alla sött igen.
Idag har även inhandlas största säcken valpfoder för snart kanske redan imorgon då börjar smakportionerna.
En sak till lovar att inte radera fler världsklass bilder=)

2 kommentarer:

  1. Åh, så söta de små valparna är och vilka blanka pälsar de har! Förstår att du njuter av de små pralinerna.
    Tack för hjälpen/tipset med Chrome.
    Kram/H

    SvaraRadera
  2. Och du har inte ens någon Truls att skylla på ;)

    SvaraRadera