tisdag 7 januari 2014

Dygn 19

Gissa vad jag var duktig igår.
 Klippte 108 pyttesmå men sylvassa klor .


De flesta tog det med ro var bara en som protesterade och tyckte det var ett jäkla trams


 Gissa vem?
Var ju Bernard som sprattlade rundor och hade mycket viktigare saker att göra men se det gick jag inte på så han fick allt finna sig i att göra som jag ville.
Nästan så han ser lite sur ut ;)
Det är mest gångträning de håller på med nu och det är fler som är nyfikna på andra sidan

Är så ljuvligt att se dem balansera omkring på sina små ben vingliga men med en järnvilja att framåt ska vi.


 Sen blir man ju klart trött mellan varven.
 och lite matpauser behöver man.

 De växer så det knakar och snart är det dags att provsmaka riktigt mat.
Här kommer lite bilder.
Fina Belle!
Belle utmanar ödet och vill smaka på mina strumpor. Tror inte de är speciellt
 goda.


Här har vi minstingen i gänget.
Lady.

Som ni ser Ferdinand är liiiite större än Bernard. En sådär 300 g


Här är det Bianca om tittar fram med Lady bakom.
Söta Bianca har Bernard till huvudkudde


Belle igen.
 Lady
 Bianca

Tjejernas dag idag märker jag. Belle och Lady.
Man tar ju en hel massa kort och det blir ju oftast på de som är vakna.
Lovar att en annan dag blir killarnas dag. 
Kram på er!





1 kommentar:

  1. Jag tycker den där tiden är nästan allra roligast att se, när det liksom "börjar bli hundar" av dem ;)

    SvaraRadera