lördag 18 januari 2014

Dygn 30

Jag erkänner!
Ljuger för er som bara den.
Inte ett enda veckokort har tagits idag och framför allt
jag har definitivt inte haft en aning om vad valparna heter.
Men idag har jag fått reda på några.
Först i förmiddags då skulle någon utav tjejerna få besök.
Vems blivande matte och husse visste vi inte.
Cathrine och Dick blev ju såklart godkända av Thea också.
Sen var det svårt.
De är ju alla så fina.
Är det du som ska flytta hem till oss?

Ja det var ju Ladys matte och husse som kom.
Men inte är Lady en Lady eller jo såklart en Lady men hon heter ju såklart
STELLA!!
Att jag inte fattat det!!

Hej Stella jag är din nya husse.
Känns så bra att äntligen efter lång väntan att det äntligen kom 
en fin liten tjej åt er!!

 Men någon som väntat ännu längre är 
Tina och Mats
närmare bestämt 30 år
Men det heter ju att den som väntar på nåt gott!

 Men vem var det då de väntat på så länge??
Ja eftersom jag fattar noll och har döpt honom till Bernard 
när han är en
BASIL.
Vad ska man säga?? Trög är jag.
Vet att för några kommer dessa 4 veckor vara VÄLDIGT långa:)

Sen var det dags för en annan liten tjej att få besök.
Vem visste vi inte
Valpisarna sov i godan ro.
Brydde sig inte särskilt om vad som hände.
Vem är det som ligger här och sover.


Ingvar och Gittan hade det inte lätt.
Dottern hade en favorit.

och så blev det .
Men Belle var ju ingen Belle.

Jag hade ju förväxlat namnen

Belle är ju troligen en Lady=)
Att jag inte såg det!

Sötaste!

Som ni ser har det varit en helmysig dag med så fina valpmattar och hussar.
Känns så bra att just ni ska bli "föräldrar" till mina små.
Thea och valparna tyckte det var mysigt med besök.
Valparna tycker om att få mysa i knä och var lugna och trygga hela tiden.
Thea har inget emot att visa upp sina små ibland är hon med och myser ibland beslutar hon sig för att dia ,eller betraktar hon det hela från sängen.
Vet ni vad!!
Fick precis ett fantastiskt underbart SMS
från den här killens blivande matte.

 Nu tar ju Ferdinand sådana här saker med ro men jag blev sådär jätteglad.
Ibland känns bara saker så rätt och man klickar .
TJOHOOO!!! ;)

Tack alla fina ni som varit här idag!!

1 kommentar:

  1. Trygga goa' valpar precis som vanligt hos dig!
    (Tycker jag känner igen ett valpköparpar där, någon som ska få lillesyskon?)

    SvaraRadera