fredag 10 januari 2014

Dygn 22

Sitter här med rodnande kinder och skäms över att jag inte uppdaterat på två dagar.
Märks att vardagen är här igen.
Ni ska tro de små är duktiga. Har numera en liten del av lådan med bara tidningpapper och gissa om de små inte kravlar sig ut där för att kissa och bajsa.
Tycker det är lika fascinerande varenda gång/kull. Men det är ju så att de vill ju inte smutsa ner där de sover men visst det händer misstag.
Mamma Thea tittar till och tvättar rent.


 Är jag inte söt säg?

 Vad håller du på med? 
Ville du vara ifred kan jag aldrig tro

Sen chockade gänget mig med att självmant sätta upp sig för en gruppbild.
Ja nästan alla.
Ferdinand gick . Ville inte alls vara med och Lufsen ville inte sitta hos de andra.

men Bianca ,Lady,Belle och Bernard sitter fint.

Lilla sötnosen Lady.
Bästa som finns att sova med gänget

en liten blyg viol.

Sen för ni ska se hur mycket som hänt spelade jag in en liten film men denna gången glömde jag stänga och jag kan inte redigera av någon anledning.
Men men jag bjuder på mina klantigheter.

imorgon kommer "farmor" hit . Då blir det veckokort och provsmakning av mat.
Såklart hoppas jag hinna få in det i bloggen med.
Trevlig helg på ER!

1 kommentar:

  1. Hahaha!
    Finns det något som kan "knö och knöla" värre än en valpkull?
    Urmysigt ser det ut :)

    SvaraRadera