fredag 3 januari 2014

Dygn 15





Idag fick och ville Thea följa med ut på morgonrundan.Den tar ca 30 min och idag gick den nog ännu fortare. Men hon njöt. Efteråt blev det såklart duschen vill ju inte dra in baciller i lådan till de små.
Som inatt bestämde sig för att byta plats i lådan. Från att ha legat längst in ligger de nu längst ut där det är svalare. Jag har provade efter att jag vägt dem lägga dem i mysgropen igen men icke de kravlade sig tillbaka.När jag väger dem är det ännu så länge enda gången som jag har dem uppe och städar lådan samtidigt. Thea håller noggrann koll på mig och brukar passa på att tvätta dem samtidigt.
Idag såg jag att de själva numera kissar och bajsar utan Theas hjälp.  
Allt går så fort i deras utveckling.









1 kommentar:

  1. Mruff! sa' Assar nere på golvet bredvid mig :) "Äckla skitsnack där alltså!"

    SvaraRadera