onsdag 12 februari 2014

Vet ni vad?

Ikväll är det sådär kul att skriva blogg.
Är ju sista kvällen med gänget.
Ferdinand sover i solen.
Ni ser nya leksaken va?
strimla tidningspapper.

Lufsen


Bianca har Basil till kudde och tror att Stella är underst.


Basil,Ferdinand och Stella
Kommer att sakna detta underbara gäng något alldeles förfärligt.
De har ärvt sina föräldrars underbara personligheter.
Svårt att skilja dem åt för de är så väldigt lika.
Kontaksökande,älskar närhet,mjuka,lugna men som visst kan dra igång i bus .
Men lättare att ta bilder när de sover.
Ferdinand ligger och drömmer om sin nya familj och skickar idag en stor KRAM åt dem.

Basil som älskar stora mjukisar att sova bredvid om inte något syskon är i närheten.


Stella var fotoassistent

Belle och Lufsen sover tätt tätt.

När farmor kom då däckade även Stella.

Farmor ville ju också vara med sista kvällen med gänget.
Basil älskar att mysa så här precis som sin pappa.
Lady och Lufsen blicken fast jag heter Basil

så otroligt vacker och vältecknad.
Tycker han är lik Thea.

En riktigt snygg kille!!

klart jag är ju snyggast i världen i allfall snyggaste Basil i världen.
O du matte försök sov nu =)
Vet att du och husse längtar ihjäl er efter mig.

Sen blev det badet/duschen.
Så förvånad jag blev. Hur snällt som helst satt han och lät sig bli schamponerad och sköljd.
Så lugn har jag inte varit med om att en val varit innan.

japp titta så duktig jag är!

Sen torkade babymatte oss varma.

Sen var det Stellas tur att bli fotat ,myst och duschad.
Jag och Farmor <3

puss på dig.

en snygg kompakt tjej.
Väldigt fin och vältanad

Måste man göra detta?

Men även Stella var så lugn och lät sig bli fin.
Inga protester alls.

Jag älskar denna stunden med valparna.

 Men jag tyckte nog det var onödigt ändå att bli blöt.
Tss luktade väl gott innan med.
Sen var det fina Belles tur.
Hon hade en del att berätta för farmor.
Så underbart vacker.
kort kompakt fin tanteckning.
Finaste Belle.


Tycker hon ser ut som hon undrar;
Hur tänkte ni nu då?
Den enda som protesterade lite till en början.
Men fann sig snabbt.

Fast sur blev jag 


Ja du b-matte tycker om dig ändå.
 Imorgon är det de tre som ska flytta.
Vet att de kommer få det jättebra.
Men trots det får man väl vara lite sorgsen?


1 kommentar:

  1. Ja, inte kan det vara lätt att släppa iväg dem... jag hade bergis behållit hela bunten.
    Kram!

    SvaraRadera