tisdag 18 februari 2014

Tisdagen 18 februari

Helt plötsligt bestämde sig småttingarna troligtvis efter att de hört mig läsa om Basil som inte längre ville ha mjukmat att de minsann inte heller ville ha mjuk mat. Nej nu ska kulorna serveras hårda simmandes i vatten.
De ändrar sig snabbt i smak och tyckte.
Tycker bara på dessa dagar sen övriga flyttade att de blivit så mycket mer hund. 
De går ju med oss hela dagarna och får ju massor av uppmärksamhet av både två och fyrbenta nu är de ju inte så många som behöver dela på den.
Här sov Basil sätt intill Fidelie tills jag kom med kameran.



Medan Bianca inte riktigt är nöjd än med lådans design
Idag har det varit lattjo för Lowa och faster Lilla var och hälsade på en stund.
Caspian var ännu mer nöjd då Lowa höglöper ,jag inte lika nöjd.

Jag vill också vara med säger Bianca

De älskar att vara ute.

De "stora" vill gärna ha med dem i leken


Villa faster busa?
Ja har ju coolaste fastern ever kolla frisyren 
Punkfaster!


Men jag är ju tjej alltså det är ju faktiskt blött ute.


Ser ni inte så söt jag är?
Tss söt vad är det mot att vara snygg???


Mimmie älskar valparna när de är ute men inne är hon mer tveksam.
Puss på dig!




Sen bli man ju så trött så.

japp CoolaCox sovstilen.






1 kommentar:

  1. Jag fullkomligt älskar bilden när Ferdinand springer!!! Har försökt mig på en sån bild med Lufsen men han fastnar inte

    SvaraRadera