lördag 15 februari 2014

lördagen 15 februari

Som de flesta vet så var det ju bröllop här igår 
så tror ni förstår varför det inte blev någon blogg. 
Men såklart glömde vi inte bort Lufsen och hans syskon.
Lufsen skulle ju flytta idag så han skulle göras fin eller finare.
Så gissa vad jag och Uffe gjorde sent igår kväll?
En kille som ställer upp sig själv står sen alldeles stilla. 
Tur hans matte ska prova på utställning.
se vacker ut




Jag har svårt att välja bilder ikväll.

fina myskillen <3


Även han förvånade mig

bada har väl jag gjort 100 gånger kunde man tro.



Men det var rätt skönt att komma upp och bli torkad.

lite fick man ju skvallra för mamsen med.

bevis på att de är ryggsovare som 

mamma och pappa
Sen var det då dags att möta upp matte Ditte

och lillhusse Fabian som åkt länge med långa förseningar.
Blev kärlek vid första ögonkast och ännu en gång kändes det så rätt .
Lufsen kommer att få det så bra.


 En hejdå kram och puss!
Sen undrade Ferdinand och Bianca vad jag hittade på.
De hade hört micron plinga men vad var det de fick mat i?
Ingen stor skål längre utan varsen.
Men matte kan ge oss varsen vi äter ihop ändå.

Ja i brist på andra får vi väl sova hos varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar