måndag 23 december 2013

Dag 4

Jag bara älskar Thea stil när hon diar dem. Såg ut så här inatt när jag gick och la mig.
Thea låg och snarkade högt och ljudligt och valparna nöjda med fri tillgång till maten.



Här är det Lufsen som äter för fullt.


idag har jag märkt om dem igen med nya band eller tottar.
Men även dessa har en tendens att åka av.
Ångrar så att jag för inte alls längesedan slängde alla Mickans frottetottar.
Lyckas bara hitta små som sitter för hårt. J jag vet det luktar 80 tal om sådana tottar men någon affär både väl ha sådana fortfarande?

 Dessa är så snygga Mickan som hittade dessa.
längst in under tassen är det Belle ,Bianca,Ferdinand,Bernard och Lufsen.

Ferdinand väger mest och Bernard minst av tjejerna ligger väldigt lika i sin vikt.
Men alla har runda goa magar


Bianca
svårt att se sig mätt på dem




'
Denna lilla damen hittade jag på besök i valplådan.
Hon är så nyfiken på de små.
Ni som inte känner henne så är det vår fina lilla Fidelie snart 7 mån.




4 kommentarer:

  1. Vilken underbar di-stil hon har Thea ;) valparna är alldeles bedårande, längtar så efter våra! Kram

    SvaraRadera
  2. De är så fina! Thea ser lycklig ut på ett av fotona!
    God Jul

    SvaraRadera
  3. Diande valpar är något av det mysigaste som finns! :D
    Förresten - blir det några paket till dig? Du har ju redan fått en hel hög ;)
    GOD JUL på er alla där i lådan och annorstädes i huset!

    SvaraRadera
  4. Thea diar som om hon aldrig gjort annat - härligt!

    SvaraRadera