söndag 29 december 2013

10 dagar

Bli inte oroliga om det inte blir blogg alla dagar ibland är inte tiden min vän=)
Färsfodret som Thea älskade har jag redan fått sluta med. Valparnas mage tålde den inte och de har varit dåliga i magen och haft lite magknip
. Igår började jag dem lite proKolin för att lugna dem och idag är de mycket bättre.
Jag tittar och tittar på dem men ingen vill titta tillbaka....än.Är ju något visst när de väl börjar titta.
De vågar kanske inte öppna av rädsla vad de får se fniss.
De har börjar balansera mer och mer på sina små ben.Rör sig med förvånande hastighet i lådan.
Igår hörde vi ett riktigt irriterat gnällande. Farmor Gunilla gick in för att titta vad som stod på då hade Ferdinand ramlat utanför den lilla gropen jag gjort åt dem
Igår hade vi fin fint besök!! Mer om det avslöjas en annan dag.
Jag är så glad över min nya kamera som gör att jag äntligen kan ta bra? i alla fall bättre bilder med.
Älskar ju sådana här närbilder

















1 kommentar:

  1. Som vanligt kan väl gänget inte hålla nyfikenheten stången så himla länge till :)
    Synd att småttingarna blev dåliga. Vuxna blir, enligt min erfarenhet, snarast bättre i magen :)

    SvaraRadera