fredag 28 februari 2014

Bebe flyttar

Ja nu har vi kommit fram till sista inlägget i denna valpbloggen.
Theas första kull som visade sig bli en precis så fantastiskt kull som vi hoppades på.
Idag har Bebe flyttat och jag vet att han kommer att få ett härligt liv i Ronneby.
Men innan Steven,Ellinor och Jonathan kom så hände det ju lite.

Eller hände
Sova gott intill bästa Fidelie.
Här på CoolaCox sover vi bunkvis =)

Haft dragkamp med Mimmie

Är stolt över det tålamod mina stora hundar har med små valpar.

Fast är man så här söt kommer man undan med det mesta!

Två sötnosar!

Sen har vi ju bästa tjejen Fidelie som är roligaste lektanten.

och alltid hon låter den som är minst vinna.

Trots att hon just nu är i höglöp och mycket intresserad av Caspian så kan hon inte låta bli att busa med lillen med.

Ellinor får en välkommen puss av Bebe.

Men Jonathan ! jag vill också ha semla!!!

fast bus med husse det gillar jag!

Nu säger vi hejdå!!!
och jag önskar er all lycka!


Tack alla valpköpare för alla fina presenter ni skämmer bort mig med !
Glöm inte bort att jag finns här om ni behöver eller fråga något!'
Vi ses på kennelträffen i vår!!!
Och ni trogna läsare av mina valpbloggar
förhoppningsvis kommer det fler att läsa framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar